FAQ - Frequently Asked Questions

1. Πως παραγγέλνω μέσα από την ιστοσελίδα

Είναι πανεύκολο. Η ιστοσελίδα ανανεώνεται καθημερινά. Έχετε την επιλογή να παραγγείλετε ή να προ-παραγγείλετε καθημερινά 24 ώρες το 24ώρο, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο.Απλά κάνετε "ΕΓΓΡΑΦΗ" φτιάχνετε ένα λογαριασμό, συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία σας (όνομα, διεύθυνση, τ.κ, τηλέφωνο κτλ) κατόπιν διαλέγετε το/τα προϊόντα. Μόλις τελειώσετε πατήστε “ΚΑΛΑΘΙ” για να επιβεβαίωσετε τα προιόντα και τις ποσότητες που έχετε επιλέξει. Στην συνέχεια ακολουθείτε τα βήματα του συστήματος μέχρι να ολοκληρώσετε την διασικασία. Η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί.
 
Να τονίσουμε ότι για να κάνετε αγορά είναι απαραίτητη η εγγραφή σας. Τα στοιχεία σας προστατεύονται (με σωματοφύλακα) και χρησιμοποιούνται μόνο σε περίπτωση που θα σας αποσταλεί κάτι. Με την εγγραφή σας στην σελίδα μας γίνεται και αυτόματη εγγραφή στο φόρουμ μας όπου μπορείτε να διαβάσετε τα περιεχόμενα του και να κάνετε σχόλια. Για να περιηγηθείτε στις σελίδες μας δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή σας. Αν δεν επιθυμείτε το διαδίκτυο για να κάνετε την παραγγελία σας μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 210 4957843 όπου κάποιος αρμόδιος θα σας εξυπηρετήσει.
 
Αν ούτε αυτή η λύση σας εκφράζει μπορείτε να έρθετε σε ένα από τα κατάστηματα μας.
Κατάστημα Κορυδαλού: Οδός Αγίας Βαρβάρας 1 & Ξενοφώντος. Τηλ: 210 4957843
 
Ώρες καταστήματος:
Δευτέρα – Τετάρτη –Σάββατο 10:00 έως 15:00
Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή 10:00 έως 15:00 και 17:00 έως 21:00.

2. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Πολιτική αποστολών: Τα προϊόντα αποστέλλονται μέσα στις επόμενες 24 με 48 ώρες ανάλογα με την διαθεσιμότητα τους. Το Comicworld έχει επιλέξει ως συνεργάτη της την Speedex couriers που θα σας φέρνει τις παραγγελίες στην πόρτα σας, εκτός και αν δηλώσετε κάτι διαφορετικό. Οι περισσότερες παραδόσεις γίνονται την επόμενη εργάσιμη μέρα από την αποστολή τους!

Αν η παραγγελία γίνει Σαββατοκύριακο τότε η αποστολή θα γίνει την Δευτέρα, σε περίπτωση αργίας ισχύει η αποστολή την επόμενη εργάσιμη. Αποστολές εξωτερικού αποδεχόμαστε κατόπιν συνεννόησης με email στο αρμόδιο τμήμα παραγγελιών.

Παραγγελίες με αποστολή σε ταχυδρομική θυρίδα δεν γίνονται αποδεκτές.

3. Τι σημαίνουν οι ενδείξεις

"InStock" το αντικείμενο είναι διααθέσιμο προς παραγγελία.
"ReOrder" tα αντικείμενα είναι εξαντλημένα την δεδομένη στιγμή αλλά αναμένονται μέσα στις επόμενες μας παραλαβές.
"Preorder" είναι αντικείμενα που αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο κοντινό μέλλον. Μπορείτε να το προ-παραγγείλετε.
"Out of Stock" έχουν αξαντληθεί τα αποθέματα και δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία.
 
Τα αντικείμενα που αναγράφουν “ReOrder” Σε αυτά ισχύει ο κανόνας των “Preorder”. Τα αποθέματα μεταβάλλονται καθημερινά και με κάθε νέα ανανέωση μπορεί κάποιο προϊόν να αλλάξει ξαφνικά η κατάσταση του “In Stock”, “In Οrder”, “Out of Stock”. Οι ανανεώσεις γίνoνται την επόμενη εργάσιμη. Δευτέρα με Παρασκευή. Δηλαδή του Σαββατοκύριακου γίνεται την Δευτέρα.

4. Πως λειτουργούν οι Προ-παραγγελίες

Η Προ-παραγγελία σημαίνει πως παραγγέλνεται ένα προϊόν πριν την επίσημη κυκλοφορία του στην αγορά. Προ-παραγγέλνοντας μπορείτε να διασφαλίσετε την αγορά κάποιου συλλεκτικού αντικείμενου στην καλύτερη δυνατή τιμή το οποίο θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένα αντίτυπα. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα οι τιμές στα συλλεκτικά αντικείμενα τείνουν να αυξάνονται. Αυτές οι αυξήσεις προέρχονται από καταλόγους του εξωτερικού.

5. Πως και πότε χρεώνομαι?

Ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που επιλέξετε υπάρχουν και οι αντίστοχοι τρόποι χρέωσης
 
1. Με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ δηλαδή πληρώνεται με την παραλαβή του προϊόντος στον υπάλληλο κούριερ.
2. Κατά την διαδικασία check out με την πιστωτική κάρτα σας κάρτα μέσω Viva Payments (Visa, MasterCard & American Express) ή μέσω PAYPAL που διαθέτει τα πλέον σύγχρονα συστήματα online ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών και δεν χρειάζεται να έχετε κάποιο λογαριασμό.
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για παραγγελίας άνω τον 500€ δεν μπορούμε να δεχτούμε παραγγελίες με αντικαταβολή. Βάση νόμου αυτές πρέπει να γίνονται με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας ή κατάθεση σε κάποιο τραπεζικό λογαριασμό.
 
Με την απευθείας χρέωση κατά την διάρκεια του check out γλυτώνεται το κόστος αντικαταβολής.
Η επιλογή είναι πάντα δική σας.

6. Υπάρχουν εκπτώσεις?

Επειδή ξέρουμε την πώρωση που υπάρχει στον χώρο και έχουμε περάσει από το στάδιο του συλλέκτη προβλέψαμε να υπάρχουν περιπτώσεις που δικαιούται κάποιος πελάτης έκπτωση.
Μια από αυτές μπορείτε να την συναντήσετε και μέσα στο comicworld.gr όταν αποφασίσετε να πάρετε κάποιο σετ φιγούρων. Αν προσέξετε το σετ δίνεται με χαμηλωμένη τιμή από όταν θα παραγγέλνατε τις φιγούρες ξεχωριστά.  Άλλες εκπτώσεις και προσφορές θα γίνονται μέσα από την σελίδα μας και μπορείτε να τις δείτε στην θεματολογία Special Offers.
 
Επίσης όταν μια παραγγελία ξεπεράσει τα 50€. Σε αυτή την περίπτωση δεν χρεώνεστε τα μεταφορικά. Η αποστολή θα είναι δωρεάν σε όποιο σημείο τις Ελλάδας και αν βρίσκεστε.
ΠΡΟΣΟΧΗ το παραπάνω ισχύει μόνο σε παραγγελία που περνάει το παραπάνω ποσό και αποστέλλεται ολόκληρη και η παραγγελία δεν είναι μικτή. Δηλαδή αντικείμενο που είναι InStock και ένα άλλό που είναι ReOrder ή Preorder.

7. Τι γίνεται σε περίπτωση που παραγγείλω ένα προϊόν που έχει ένδειξη “In Stock” και ένα με “Preorder”?

Σε αυτή την περίπτωση ακολουθείτε την τυπική διαδικασία παραγγελίας σας και αποστέλλεται πρώτα το προϊόν με την ένδειξη “In Stock”. Κατόπιν της παραλαβής μας του άλλου προϊόντος θα γίνει και η αποστολή του. Λυπούμαστε αλλά δεν μπορεί να γίνει κάποια κράτηση προϊόντος μέχρι την παραλαβή του επόμενου. Αυτό γίνεται για να διασφαλίσουμε την άμεση δυνατή παράδοση του προϊόντος.

8. Μπορώ να ακυρώσω μια Προ-παραγγελία?

Φυσικά. Αρκεί να την ακυρώσετε σε 7 εργάσιμες ημέρες με τηλεφωνική σας επιβεβαίωση. Για ακυρώσεις παρακαλώ επικοινωνήστε μέσω τηλεφώνου ή αποστολή email στο αρμόδιο τμήμα.

9. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν?

Επιστροφές δεχόμαστε μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή σας. Το προϊόν πρέπει να είναι μέσα στην αρχική σφραγισμένη συσκευασία του και την ίδια κατάσταση με την αποστολή του για την πλήρη χρηματική αποζημίωση. Το προϊόν επιστρέφεται με δικά σας μεταφορικά έξοδα. Τα τέλη αποστολής δεν επιστρέφονται. Για επιστροφές παρακαλώ επικοινωνήστε μέσω τηλεφώνου ή αποστολή email στο αρμόδιο τμήμα.

10. Τι συμβαίνει αν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την αποστολή?

Όλα τα πακέτα φεύγουν από το κατάστημα μας σε άψογη κατάσταση, δυστυχώς κατά την μεταφορά ζημιές μπορούν να γίνουν. Οι αποστολές με την υπηρεσία Speedex εκπίπτουν στους γενικού όρους παροχής υπηρεσιών και είναι αυτόματα ασφαλισμένες για απώλεια ή καταστροφή μέχρι του ποσού των 100€. Για καταστροφές παρακαλώ επικοινωνήστε μέσω τηλεφώνου ή αποστολή email στο αρμόδιο τμήμα.

11. Συνδρομές Κόμικς

Για να έχετε πάντα στα χέρια σας τα κόμικς που αγαπάτε και να μην χάνετε κανένα τεύχος, σας δίνεται η δυνατότητα να γίνετε συνδρομητές σε όποιο τίτλο επιθυμείτε. Χωρίς προκαταβολές, απλά επικοινωνώντας μαζί μας για να καταγράψουμε τα στοιχεία σας και ποιόν/ους τίτλους επιθυμείτε. Εμείς κάθε φορά που κυκλοφορούν θα κρατάμε ένα τεύχος για εσάς στον προσωπικό σας φάκελο που θα δημιουργηθεί στο κατάστημα που θα επιλέξετε. Για να περισσότερες πληροφορίες απλά στείλτε email ή πάρτε μας τηλέφωνο. Οι συνδρομές σας θα πρέπει να παραλαμβάνονται τουλάχιστον μια φορά το μήνα είτε προσωπικά ή αποστέλλοντας τα σε διεύθυνση που επιθυμείτε με αντικαταβολή.

Φόρμα Ενδιαφέροντος